Ader Academie rebranding
Maak werk van jezelf
Merkidentiteit, visuele identiteit, herpositionering, propositiewaarde, service redesign, operationele strategie.

 

aanleiding
Ader wordt Ader Academie
Ader, een netwerkorganisatie dat expertises en vakspecialisten aan elkaar verbindt veranderd van merkeigenaar en hiermee ook van concept. Ader krijgt een academische invulling waarbij talentontwikkeling en carriërecoaching centraal komen te staan. Omdat de Ader visie ‘the right man on the right job’ blijft behouden wordt ervoor gekozen om als Ader Academie verder te gaan. De rebranding-uitdaging voor Ader&deGroot is een feit, maar hoe pak je zoiets aan?

aanpak
Change Perspective
‘The right man on the job’

De visie ‘The right man on the job’ biedt het vertrekpunt voor de rebranding. Met onze organisatiebrede aanpak, waarbij we de strategische identiteit, business instrument en visuele merkbeleving werden hervormd, hebben we in drie concrete stappen de inhoud achter de visie hervormd en getransformeerd tot een nieuw Ader Academie merkconcept met ‘ervarend leren’ benadering voor zowel interne alsook externe betrokkenen.

 

resultaat
Een Academie waar het bloed

sneller van gaat stromen
Ader Academie is de uitdaging om de magische ervaring buiten comfortabele grenzen op te zoeken. Met levenslessen biedt Ader Academie de mogelijkheid om talent vanuit het hart te ontwikkelen voor de baan of carrière die écht bij iemand past. Tijdens levenslessen werkt Ader Academie met vaardigheidsoefeningen, specialistische kennis en levenservaringen die persoonlijk inzicht, talent en motivatie blootleggen. Hiermee kan Ader Academie ideeën vormgeven en omzettennaar betaald werk waar het bloed sneller van gaat stromen.